BESTELLEN


Hoe kan ik producten bestellen?

Webshop www.nagelproducten-online.nl
Je kunt bestellen via de webshop. Je hoeft geen account aan te maken, maar als je vaker gaat bestellen is het wel aan te raden zodat je altijd je bestelhistorie kunt raadplegen.

Het bestelproces bestaat uit 4 onderdelen:
Je plaatst een of meer producten in het electronisch winkelmandje. Om een bestelling af te ronden klik je op de winkelwagen en vervolgens op bestellen om het bestelproces op te starten. Volgt de aanwijzingen op het beeldscherm.

Bestelproces pagina 1-2-3-4
De eerste 2 bladzijdes zijn om je bestelling te verzamelen en de adresgegevens te verzamelen. Op de 2e pagina is ook een opmerkingenveld voorzien zodat je nog vrije tekst kwijt kunt. Op deze bladzijde maak je ook een keuze uit de verzendmethode en betaalmethode. Indien er verzendkosten van toepassing zijn op deze bestelling zullen deze overzichtelijk worden getoond. Voordat je verder kunt gaan met je bestelling vragen wij of je akkoord gaat met onze leveringsvoorwaarden die op dat moment nagelezen kunnen worden. Daarna zie je op bladzijde 3 van het bestelproces een compleet overzicht van de bestelling, inclusief alle eventueel bijkomende kosten en BTW, de adresgegeves en eventuele opmerkingen. Indien alle gegevens correct worden weergegeven klik je op Verzend Bestelling, waarna de bestelling definitief wordt geplaatst en je automatisch een orderbevestiging via e-mail zult ontvangen.

Telefonisch
Als je liever telefonisch contact hebt of nog vragen hebt over onze producten kun je ons tijdens openingstijden telefonisch bereiken op onderstaand telefoonnummer.
E-mail
Stuur een mailtje naar info@nagelproducten-online.nl om je bestelling te plaatsen. Je ontvangt van ons een factuur van je bestelling via email. De bestelling wordt direct na ontvangst van de betaling verzonden.

Ik zoek een product dat niet in de webshop staat?
Kan ik ook artikelen bestellen die niet in de webshop te vinden zijn?
Ja, niet alle producten zitten standaard in ons assortiment. Misschien zoek je een groter volume of een bepaald product dat je niet direct in de webshop kunt vinden. Neem gerust contact met ons op, we kunnen je dan direct laten weten of we het gewenste artikel kunnen leveren.

Ik heb (nog) geen Kamer van Koophandel nummer, of BTW nummer, kan ik toch bestellen?
Ja! Om via onze webshop te bestellen heb je geen KvK of BTW nummer nodig.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bestel je via onze webshop kun je het bedrag per bank overmaken of de bestelling onder Rembours ontvangen (dan betaal je contant bij de postbode). Bestel je telefonisch of via e-mail, dan kun je het bedrag overboeken of je komt de producten afhalen. Als je komt afhalen kun je ze ook pinnen of contant afrekenen.

Kan ik ook achteraf of in termijnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om op rekening in te kopen of in termijnen te betalen.

Kan ik mijn bestelling afhalen en contant betalen?
Ja, afhalen is mogelijk tijdens openingstijden. Je kunt ter plaatse pinnen of contant betalen.

Moet ik verzendkosten betalen?
Als u de goederen komt afhalen worden er uiteraard geen verzendkosten aangerekend.
Kiest u ervoor om de goederen op te laten sturen, zullen verzendkosten worden aangerekend. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van de omvang van uw bestelling. Tijdens het bestelproces en afhankelijk van de gekozen verzendoptie, worden de verzendkosten getoond voordat u de bestelling daadwerkelijk plaatst.

Krijg ik bericht als mijn bestelling is verzonden?
Ja, je ontvangt een email als je bestelling is verzonden.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Indien uw betaling voor 12 uur is ontvangen wordt de bestelling diezelfde dag nog verzonden, zodat je de bestelling meestal de volgende dag al in huis hebt. Indien een product is uitverkocht kan het een paar dagen langer duren. We zullen je dan via email informeren en verdere afspraken maken.

Kan mijn bestelling ook op een ander adres worden verzonden?
Dat is mogelijk. Je kunt bij het plaatsen van je bestelling een ander  afleveradres invoeren.

Kan ik mijn bestelling op een andere dag laten verzenden?
Ja natuurlijk. Als je de bestelling graag op een bepaalde dag wilt ontvangen kun je dat aangeven in het opmerkingen veld tijdens het bestelproces. Je kunt ons ook altijd even bellen of een mailtje sturen zodat je zeker weet wanneer je het pakketje kunt verwachten.

Retourneren
Alhoewel alle bestellingen met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, is het altijd mogelijk dat het pakketje onderweg beschadigt of dat de verkeerde producten zijn geleverd.

Als de postbode een pakket wil afleveren dat beschadigt is, neem het dan niet aan en laat het gewoon teruggaan. Wij zullen het dan met de post verder afhandelen en u nieuwe producten toesturen.

Hebt u het pakketje aangenomen en is er iets niet in orde met de bestelling neemt u het binnen 48 uur telefonisch of per email contact met ons op. We zullen dan samen een goede oplossing vinden.

Retourgoederen dienen gefrankeerd te worden. Mochten wij het verkeerde product hebben geleverd zullen wij de vrachtkosten aan u terugbetalen. Hebt u het verkeerde product besteld, dan zijn de retourkosten voor uw rekening. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.

Nailscouture Groothandel Nagelproducten
Meerssenerweg  279  A
6224 AH  Maastricht
Tel. +31(0)43 850 2662
info@nagelproducten-online.nl